Butiken Så in i Norden i Jönköping har testat ett nytt tillvägagångssätt för att utveckla sina kundrelationer.
Sedan ett år tillbaka säljer de inte bara kläder och inredning från nordiska märken – utan även kundernas egna plagg.
– Det här är lite extra godbit vi har, säger Anne Helmer Smedmark, som driver butiken.
Svensk Handel Innovationschef Per Ljungberg sa i en tidigare intervju med JP i år att relationer har blivit viktigare än någonsin för butikerna – både de fysiska och digitala.
Därefter 199 kr/mån. Ingen fixering. Avsluta när du vill.
Detta ingår i +Alla:
- Alla artiklar på jp.se, i nyhetsappen och i nyhetsbrevet
- Över 40 lokala nyhetssajterappar och livesporter
- Alla artiklar på DN.se och i DN-appen
- Alla artiklar på Expressen.se och i Expressens app samt e-tidning
- Ekonomi- och börsnyheter online med Privata Företag och Marknadsnyheter – en del av Dagens industri
- Dessutom alla artiklar på teknikensvarld.se, mama.nu, skonahem.se, alltomresor.se, levaochbo.se, alltommat.se, halsoliv.se och amelia.se
- Samma inloggningsuppgifter överallt
Därefter 149 kr/mån. Ingen fixering. Avsluta när du vill.
Detta ingår i Digital Base:
- Alla artiklar på jp.se, i nyhetsappen och i nyhetsbrevet
- Över 40 lokala nyhetssajter, appar och livesporter
- Alla artiklar på DN.se och i DN-appen
- Alla artiklar på Expressen.se och i Expressens app samt e-tidning
- Ekonomi- och börsnyheter online med Privata Företag och Marknadsnyheter – en del av Dagens industri
- Dessutom alla artiklar på teknikensvarld.se, mama.nu, skonahem.se, alltomresor.se, levaochbo.se, alltommat.se, halsoliv.se och amelia.se
- Samma inloggningsuppgifter överallt
Den här artikeln är endast för prenumeranter
Om du redan är prenumerant: logga in!