Klagomål, nej ett förslag till förbättring/förenkling – hufvudstadsbladet



63e0b9e0 7501 4592 8fa0 8bfb6f7f5dcf

Jag är en gnällig bonde, med lång erfarenhet av näringsliv, men inte mycket kunskap om regioner eller kommuner. Igår fick jag ett brev, snigelpost, från audionomen som erbjöd mig att boka tid för en undersökning. Jag använde 1177 för att rapportera att datumet inte passade. I morse fick jag svar att min uppsägning noterades och att ärendet var avslutat. Jag ringde då upp och efter den vanliga väntetiden fick jag svaret att “du får besked om ny tid senare” Mitt förslag till kvinnan var att det vore bra om det kom fram i meddelandet till mig möttes med “systemet är så här” Föreslog sedan att jag tycker att det skulle vara lämpligt och skulle spara tid för alla, du kan föreslå de ansvariga att rätta till det. Surhet dök upp och hon tyckte att du väl kunde ta ditt klagomål till NA. Vilket jag nu gör.

Undrar också varför jag får snigelpost när jag har Kivra och även har skrivit in mejl och telefonnummer?

Remskiva

Lämna ett svar