Nettoomsättning ökade till 3,3 miljoner kronor (1,1).
“Företaget är fortfarande på rätt väg med ett positivt kassaflöde. För att bibehålla och ännu viktigare öka det anser vi att vi har lagt en mycket bra grund de senaste månaderna. Kommande uppdateringar, tillsammans med planerade mer skräddarsydda marknadsföringsaktiviteter , kommer att ge goda förutsättningar att växa spelarbasen rejält”, skriver vd Henrik Nyström i delårsrapporten.
Kassaflödet från den löpande verksamheten för kvartalet uppgick till 1,0 MSEK (-1,1).
“Vi ser mycket hoppfull om att kunna bredda spelarbasen genom sådana samarbeten, då till och med ett av världens största spelbolag har kontaktat Star Vault om samarbetsmöjligheter på världens största spelmarknad – Kina. Även om just det samarbetet inte skulle bli av så är det en bra markering att stora spelföretag ser potential i Mortal Online 2 för regionala och lokala lanseringar”, kommenterar VD:n.